Відповіді на питання
Де виробляється взуття ditto?
ditto - український бренд. Однак, безпосереднє пошиття взуття відбувається на фабриках в Польщі, Україні, Китаї та Туреччині. Про "батьківщину" кожної конкретної пари вам із задоволенням розповість менеджер інтернет-магазину телефоном або в онлайн-чаті. Ми підбираємо найкраще з модельних колекцій виробників, або виробляємо свій модельний ряд на замовлення.
Як вибрати розмір?
Все дуже просто: встаньте на аркуш паперу і обведіть стопу олівцем або ручкою. Тепер візьміть лінійку і виміряйте довжину стопи від однієї крайньої точки до іншої. При виборі зимового взуття потрібно враховувати, що вона носиться переважно зі шкарпетками, тому вимірюйте стопу прямо в них. Залишилося тільки знайти свій розмір в таблиці. Вона прикріплена до кожної картки товару, знайти її можна натиснувши на кнопку Як дізнатися розмір?” праворуч від фото моделі. А також ви можете проконсультуватися з нашими менеджерами, вони завжди будуть раді підказати по кожній конкретній парі.
“У мене іноді один розмір, а іноді інший. Що робити?
Якщо ви не впевнені на 100% в вашому розмірі або в тому чи підійде конкретна модель саме Вам, менеджер інтернет-магазину зробить для вас додаткові виміри тієї пари, яка відправиться до вас. Крім того, він може зробити для вас додаткові фото і навіть знайти людину з таким же розміром, як у вас. Телефонуйте!
А чи є мій розмір в наявності?
На кожній сторінці товару, праворуч від фото, в колах відображені розміри моделі, які є в наявності. Так, як це показано на зображенні нижче:
Наприклад, у цій моделі в наявності на даний момент залишився 37, 38 і 40 розміри.
Чи можу я приміряти взуття перед покупкою?
Звичайно! Ви можете приміряти взуття в відділенні Нової Пошти в присутності їх співробітника, якщо вам щось не підійде, можете одразу ж відмовитися від посилки і отримати всі гроші назад відразу ж. Крім того, ви можете приміряти пару в наших оффлайн-магазинах (м.Харків, м. Київ).
Ви ж бачили взуття? Як вона в дійсності?
Всі фото в каталозі магазина ditto зроблені наживо з реальних пар нашим фотографом. А значить, вони на 99% відповідають реальному товару, який ви отримаєте (все ж залишимо 1% на специфіку передачі кольору вашим монітором). Якщо ви все ж не впевнені, менеджер зробить додаткові фото при денному освітленні спеціально для вас і відправить знімки будь-яким зручним для вас способом.
Ну і, звичайно, відповість на будь-які ваші питання по текстурі або відчуттям від взуття. Для того щоб отримати відповіді на всі ваші запитання, телефонуйте за телефонами, вказаними у верхній лівій частині екрана або пишіть в онлайн чат
Можете зробити додаткові фотографії?
Звичайно ж! Менеджер з задоволенням зробить для вас будь-які додаткові фото і заміри обраної вами моделі. Ми можемо відправити фотографії вам на вайбер, в соцмережах або на електронну пошту.
А якщо мені не сподобатися взуття? Як зробити повернення?
У вас є 14 днів з моменту отримання взуття, щоб визначитися. Якщо взуття не пошкоджене і в ньому не виходили на вулицю, ви просто відправляєте пару назад до нас. Гроші повертаються на вашу банківську карту протягом двох робочих днів після отримання нами повернення. Детальніше читайте тут.
Що якщо мені не підійшов розмір? Як зробити заміну?
Якщо вам все-таки не підійшов розмір і ви хочете замінити пару, перш за все необхідно зв'язатися з менеджером телефоном, щоб він забронював для вас іншу пару. А потім, просто відправляєте взуття назад. Як тільки ми отримуємо її від вас, на наступний робочий день, відправляємо заміну. Заміна проводиться протягом 14 днів з моменту отримання взуття. Детальніше читайте тут.
Яка гарантія на взуття?
Гарантія поширюється на все взуття і сумки, представлені в інтернет-магазині ditto. Вона триває 30 і 60 днів відповідно, і починається з початку сезону для якого була придбана або з моменту початку експлуатації. Детальні умови читайте тут.
Де можна подивитися взуття наживо?
Наживо подивитися і приміряти взуття ви можете в магазині ditto, який знаходиться в місті Харків, вул. Героїв Праці 9 (ТРЦ "Дафі") або у місті Київ, вул. Берковецька 6Д (ТРЦ "Lavina Mall", 1 поверх). Попередньо рекомендуємо оформити замовлення через інтернет-магазин, оскільки не всі моделі в оффлайн магазині є в наявності. Крім того, замовлення через інтернет-магазин гарантує вам бронь пари на три робочих дні. Карту і місце розташування ви знайдете тут.
Для чого потрібна реєстрація на сайті?
Реєстрація дає вам можливість економити зі спеціальною бонусною системою від ditto, а також першим отримувати свіжі новини сайту про новинки і розпродажі на вашу електронну пошту.
Як мені отримати знижку?
У ditto регулярно проводяться акції та знижки, завдяки яким ви може придбати взуття і сумки на більш вигідних умовах. Крім того, ви можете отримати додаткову знижку як учасник бонусної системи. Для цього вам достатньо просто зареєструватися на сайті і кожна наступна покупка буде обходитися дешевше. Детальніше, читайте тут.
Чи є у вас бонусна система?
У ditto діє спеціальна бонусная система, завдяки якій ви можете накопичувати бонуси і отримувати ексклюзивну знижку на будь-яку пару. Детальніше з правилами можна ознайомитись тут.
Як оплатити замовлення?
Оплатити покупку ви можете як при отриманні у відділенні компанії-перевізника (післяплата), так і безготівковим переказом на карту. Детальні умови оплати читайте тут.
Скільки коштує доставка, і хто її оплачує?
Умови доставки ви можете подивитися в розділі «Оплата та доставка» або проконсультувавшись з менеджером по телефону, в онлайн чаті або по пошті.
Скільки триває доставка?
Якщо замовлення зроблене до 16-00 ми відправимо його в той же день. Доставка здійснюється компанією "Нова Пошта" та займає від 1 до 4 робочих днів - в залежності від населеного пункту і способу доставки, обраного вами. Детальніше читайте тут.
Ви відправляєте кілька пар на вибір?
На жаль, ми не можемо відправити кілька пар взуття на вибір, оскільки служба перевезень не дає можливості розділяти посилку у відділенні. Ви або забираєте її всю і оплачуєте повністю, або відмовляєтеся від неї. Хоча, звичайно, ви можете забрати всю посилку, сплативши її, а потім зробити повернення або заміну моделі, яка Вам не підійшла.
Що робити якщо в моєму місті немає кур'єрської служби?
На ваше прохання, ми можемо відправити взуття національним поштовим оператором Укрпошта або будь-якою іншою службою доставки. Терміни такої доставки можуть змінюватись від 5 до 10 днів. Можливість і умови такої доставки уточнюйте у менеджера при замовленні.
Ви не знайшли відповіді на своє питання? Телефонуйте або пишіть нам! Ми з задоволенням відповімо на всі!